Greetings From London: My First Job In A Fashion Company

Dear all,
Long time no see (and post), but I am finally back to share some exciting news with you. From September till January I lived in Aberdeen, Scotland because of my minor in Fashion Management. However since the end of January I have finally moved to London because of my 6-month internship with a fashion company called PureNChic. I can't really find the proper words to describe how excited and grateful am I  to be given this opportunity. I mean, I have never dreamed that I would be able to land a job in one of the world's fashion capitals. 

However, the whole moving did not go without its challenges- finding an internship in the first place and then finding a proper place to live in which is not that far away from my work place. Until the last moment I was hesitant whether I should go for this internship, but as days were going by, one morning I found myself heading to Heathrow with two extremely heavy suitcases.

Have you ever had this strange feeling of both indescribable happiness and paralyzing fear when you are about to achieve something you have dreamed for a long time? Well, this happened to me the night before my first working day. I woke up every 20 minutes just to check what the time was and whether it was already time to get up and get ready. As I went to the office I was happy to see that the team consist of young and extremely friendly women, who made sure that I would feel welcome from day number one. As I entered the office, I was instantly reminded of what I have always seen on movies: a really fashion-like creative office with white walls covered in images from designers, a big vase with flowers, comfy sofas and desks that were hidden under all sorts of documents.

I am also very happy to announce that for the upcoming 6 months I will be blogging both for Polly's Lookbook and for the company's blog and will share with you my experiences from being an intern in a fashion company. I hope you will join me in this amazing journey. Stay tuned for my next posts where I will introduce you to my colleagues and will update you with news from PureNChic's office. 

In the meantime, here are some photos from my ventures around London. Do not forget to check out PureNChic's website.

***

Мили мои,
Измина много време откакто за последно публикувах нещо в блога, но сега се завръщам с вълнуващи новини. От септември до януари живях в Абърдийн, Шотландия заради първата си специализация в моден мениджмънт. Но в края на януари се преместих в Лондон, защото ми беше предложена 6 месечна практика в модната компания PureNChic. Не мога да намеря подходящи думи, за да опиша колко щастлива и благодарна съм за това, че ми се отдаде такава възможност. Честно казано, не съм си и помисльла, че някога ще работя в една от световните модни столици.

Все пак целият процес на преместване не премина безпроблемно: намирането на практика е предизвикателство само по себе си, а също така и намирането на подходяща квартира, която е на приемливо разстояние до работното място. До последния момент не можех да реша дали да се преместя, или не, докато един ден не се намерих на път за Heathrow с два много тежки и препълнени куфара под ръка.

Някога случвало ли ви се е да изпитвате онова странно чувство на неописуемо щастие, смесено със смразяваш страх? Чувтсво, което човек изпитва, когато е на път да осъществи дългоочаквана мечта. Е, на мен ми се случи вечерта преди първия работен ден. Будих се на всеки 20 минути, за да проверя дали не закъснявам и дали не е време да ставам и да се приготвям. Когато стигнах до офиса бях щастлива да видя екип от млади жени, които направиха всичко възможно да се чувствам добре ог първия си ден там. Щом влезнах в офиса, незабавно в главата ми изплуваха спомени за офисите по филмите: бели стени, облепени със снимки на дизайнерски продукти; огромна ваза с цветя; удобни диванчета и бюра скрити под най-различни документи.

Много съм щастлива да споделя с вас, че в идните 6 месеца ще пиша статии както за Polly's Lookbook, така и за блога на компанията, където ще ви разказвам какво е да си стажант в модна компания. Надявам се да бъдете с мен през това невероятно преживяване. Очаквайте следващите ми публикации, където ще ви представя новите ми колежки и ще споделям моменти от работния ден. 

За сега ви оставям със снимки от странстванията ми из Лондон. Не забравяйте да погледнете сайтът на PureNChic.








0 коментара :

Post a Comment

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget