Conquering The City In A Hat

Dear all, 

I hope you've all had a wonderful weekend. As sad it might be the time has come to prepare ourselves for the new working week. 

Today's post is dedicated to one of the newest items in my wardrobe- the hat. Ever since I was a child my mother has been forcing me to weat hats, but her attemps were usually unsuccessful. You know, some things just have to come to you naturally. And this was my case. 

When I started my job I had to replace my warm parka jacket that has a big, cosy hood with a classic coat which looks much more elegant and professional. Therefore, I needed some protection for my head and this is when my need for a hat came naturally. 

Besides keeping you warm hats are extremely useful when you have a bad hair day. Furthermore it actually can put your outfit together and make it look really chic. 

Here is a picture from my outfit of the day. I will be happy to see what you think about it in the comment section below. 
***

Мили мои,

Надявам се, че всички сте имали страхотни почивни дни. Колкото и да е тъжно, настъпи времето, когато всички трябва да се подготвяме за предстоящата работна седмица.

Днешната статия е посветена на един от най-новите аксесоари в гардероба ми- шапката. Откакто се помня майка ми винаги ме е карала да нося шапки, но опитите и винаги се оказваха неуспешни. Нали знаете, че някои неща трябва да си дойдат от само себе си.

Когато започнах практиката си, ми се наложи да заменя зимното си яке, което има голяма и топла качулка, с класическо палто, което от своя страна изглежда много по-елегантно и професионално. Следователно имах нужда от нещо, което да топли главата ми, и ето така нуждата от шапка дойде от само себе си.

Шапките не само топлят главите на притежателите си, но и помагат значително в дни, когато косите ни изглеждат зле. Освен това този аксесоар наистина може да накара даден тоалет за изглежда много по-оригинално.

Ето снимка от тоалета ми за деня. Много ще се радвам да прочета какво мислите за него в секцията за коментари по-долу.



1 коментара :

  1. great outfit! xo

    http://www.berrytrendy.com/2015/02/florals-for-spring-groundbreaking.html

    ReplyDelete

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget