White Phantom



Hello everyone, I hope you're having a great weekend so far!
My university year has just begun (actually it began on Monday but I confused my schedule and missed it) and I am very excited and in the same time worried as there will be a lot work. The weather here in Holland is getting colder and rainier so I have no other option but to pull out some summer pictures to bring back the summer memories.
I am a big fan of all-white combinations for hot summer days. One of the hypes this season was to wear a lot of black during the hottest months in the year, but I just can't accept wearing dark clothes when it is more that 40 degrees outside.
I love my sleeveless and transparent shirt, keeps me cool and looks very stylish. I am planning to make some improvements on it in the near future and I think that new buttons will give it a completely different look.
Finally, I wore my leopard heels and newest bag.
I hope you liked my outfit. Let me know what you think in the comment section below.
I wish you all a great rest of the weekend :)


Здравейте на всички, надявам се да имате страхотни почивни дни досега!
Втората ми година в университета току що започна (всъщност започна в понеделник, но аз си обърках графика и изпуснах откриването) и аз съм много развълнувана, но в същото време притеснена, защото ме очаква доста работа за вършене. Времето в Холандия става все по-студено и дъждовно и аз нямам друг избор освен да извадя някои снимки от лятото, за да върна лятното настроение.
Голяма почитателка съм на изцяло белите комбинации за летните дни. Една от тенденциите това лято беше да се носи много черно, но честно казано не мога да приема да нося тъмни дрехи, когато навън е повече от 40 градуса.
Много харесвам тази бяла и почти прозрачна риза без ръкави- държи ми хладно и изглежда стилно. Планирам да я променя малко в близко бъдеще като сменя копчетата. Така цялото излъчване на дрехата може да се промени.
И накрая, нося леопардовите токчета и най-новата си чанта.
Надявам се тази комбинация да ви е харесала. Ще се радвам да прочета какво мислите в секцията за коментари по-долу.
Пожелавам на всички приятен остатък от уикенда! :)

Shirt: Bershka
White Pants: Stradivarius
Leopard Heels: Zara



3 коментара :

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget