The Bag Is In The Centre


Hello everyone, I hope you're having a wonderful week so far!

The topic of today's post is one of my newest purchases- the bag. To be honest, I am a huge fan of Celine's bags. They are easy to be noticed, with interesting shapes and bright colours. The perfect eye catcher. I've been searching for similar models for months and found a similar one(check out here)but this one looks even better. I love the royal blue part in the front and the way it pops out. I like bags that can be worn on many occasions and are distinguishable. Since I am not really a shoe person (strange as it may seem), I put the emphasis on the bags I'm wearing. In the beginning of my teen year I was always buying black accessories because black goes well with everything, but ever since I tried something with a little bit colour on it I have never bought something completely black.
Finally, I have decided to experiment with the way I look on the photos.I wanted to add a different touch to them and make the bag be a central peace.
Do you like these photos? I look forawrd to reading your opinions in the comment section below.
**


Здравейте на всички, надявам се да имате страхотна седмица досега!

Темата на днешната статия е една от най-новите ми покупки- чантата. Честно казано, аз съм голяма почитателка на чантите на Celine. Те са лесни за забелязване, винаги в интересни форми и цветове- перфектните крадци на погледи. Търся близки модели на оригиналите от месеци, и тази чанта е най сполучливата ми находка. Обожавам кралско синята предна част и начинът, по който винаги изпъква. Харесвам чанти, които могат да бъдат носени за много случаи и да бъдат забелязвани лесно. След като не съм луда по обувки (колкото и странно да звучи казано от жена), аз залагам повече на чантите, които нося. В началото на тийн периода си винаги си купувах черни аксесоари, защото черно си отива с всички, на след като веднъж пробвах нещо с малко цвят по него, не съм си купувала нищо изцяло черно.
И накрая, реших да експериментирам с начина, по който изглеждам на снимките. Исках да им придам различно излъчване и да направя чантата централен елемент.
Харесвате ли снимките? Ще се радвам да прочета мненията ви в секцията за коментари отдолу.

1 коментара :

  1. Dear Polly! I love your photos, so well taken! The quality is amazing! I agree with your about the Celine's bags! They are easy to be noticed, because they are stylish and they have space to put many things (as a woman I love it)!

    Have a lovely day,
    Cris.

    ReplyDelete

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget