Roman Summer


Today's post is for one of my newest purchases- the high low dress. I've been meaning to buy one for some time now, but I never found the suiable size for me until last week when I went to one gorgeous Indian shop. I immediately fell in love with the bright turquouise colour and the soft material that feels like sea weaves on your skin. To give the dress a little bit more shape on my body I used my favourite belt from Tally Weijl. With such loose clothes it is important to underline your waist so that there is a clear separation between the upper and lower part of your body. Since I am a short person there is a risk that those type of clothes will make me look even smaller, so one must be careful.
To end the summer look, I wore my new sandals, which according to my boyfriend are Roman sandals.
Thank you so much for your attention, I'd be happy to read what you think for my outfit in the comment section below.
***
Днешната публикация е за една от най-новите ми покупки- роклята с различни дължини (по-къса част отпред и по-дълга отзад). От известно време исках да си купя пола или рокля от този вид, но все не успявах да намеря подходящ размер, докато не открих един прекрасен индийски магазин. Веднага се влюбих в красивия морскосин цвят и в нежната материя, която е като морски вълнички по кожата. За да придам малко форма на роклята, използвах любимия си колан от Tally Weijl, който беше идеален за случая. С такива свободни дрехи е важно да има ясно разделение между горната и долната част на тялото. Тъй като аз съм ниска, съществува риск такива дрехи да скъсят оптически краката ми и да ме направят да изглеждам дори по-малка.
И да завършим лятното излъчване, избрах да нося новите си сандали, които според приятеля ми са ката римски сандали.
Благодаря зя вниманието, ще се радвам да прочета мнението ви в секцията за коментари по-долу.


0 коментара :

Post a Comment

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget