Melancholy


I called this post "Melancholy" because of the feeling that the first picture gives me. When my friend edited it and made it black and white, it started looking a little bit sad, but I love it. Actually, the word melancholy has something to do with my temper. Before an year I went to one of those interesting courses called "Career Consulting" and I had to do a personality test to define my temper. Of course, usually the temper of people is mixed, and mine was a little bit melancholic.

Now to the outfit. As I said before, the weather in Rotterdam becomes better with every single day and I can't be happier because I have the chance to go out without freezing and actually wear my favourite clothes. For this outfit I chose my beloved black blazer. I remember that when my mother found it for me I immediately fell in love with the cut-underlining the body in a very elegant way. I also love the small golden buttons that give it a touch of military style. I also chose to wear my favourite statement necklace. As I've told you before I have this strange mania for falling in love with things before actually buying them. And this, my friends, was love from first sight. After I saw it once, I knew that I have to have it.
Finally, THE bag. I love it because it reminds me of the bags from Celine which I'm dreaming for for months. I love the colour and how it's absolutely perfect to be worn with my flats/ankle boots/sandals. It adds a more elegant and chic touch to the whole outfit. You'll be seeing it a lot in my next outfit posts.
Hope you liked my outfit, I'd be happy to read what you think. Have a nice weekend! :)
**
Нарекох този пост "Меланхолия" заради чувството, което изпитвам, когато гледам първата снимка. Когато моят приятел добави ефекти към нея и я направи черно-бяла, та започна да изглежда малко тъжна. Всъщност, думата меланхолия има нещо общо с темперамента ми. Преди известно време посещавах един от тези интересни курсове, наречен "Кариерно Ориентиране" и трябваше да правя тест, за да определя темперамента си. Разбира се, темпераментът на всеки човек обикновено е смеска от четирите вида темпераменти, но моят имаше части от Меланхоликът.
Сега към аутфита. Както споменах и в предните си постове, времето в Ротердам става все по-хубаво, което само може да ме радва, защото мога са излизам спокойно, без да замръзвам, и да нося любимите си дрехи. За този аутфит избрах любимият ми черен блейзър. Спомням си, когато майка ми ми го показа, и аз веднага се влюбих в кройката му, която подчертава тялото по много елегантен начин. Също много харесвам малките златни копченца, които добавят леко "войнишко" излъчване на дрехата. Избрах да нося и любимото си колие. Както съм казвала и преди, имам странната мания да се влюбвам в нещата преди да ги купя. А това, скъпи мои, беше любов от пръв поглед. Видях колието веднъж, и разбрах, че ще си го купя.
И накрая- Чантата. Обичам я, защото ми напомня на моделите на Celine, за които си мечтая от месеци. Обожавам цвета и това как си върви с всичките ми обувки. Тази чанта добавя елегантно излъчване към всяка комбинация от дрехи. Ще я виждате доста в бъдещите ми постове.


2 коментара :

  1. I love this outfit dear, you look stunning!

    xoxo
    http://tfd-thefashiondistrict.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget