Wanted: The Perfect Everyday Boots


Usually, I prefer flat shoes, especially when there is a lot of walking involved but recently I decided to start wearing shoes with heels or platforms not only because it's more stylish and feminine, but also because I feel better. I believe, that in order for a person to develop, he has to go out of his comfort zone, leave his old and well-known habits and experiment with new things. And this is true for many aspects of life. I remember when I first started paying attention to my clothes, everything I bought was black because"black goes well with everything and it's practical". And now when I look behind and reminisce I am so happy to see that I have developed and have tried new things: bright colours, red lipstick, bold jewelry, leather leggins, high heels... And the best part is that I am still about to change and evolve.
However, my post today is for my new goal- finding the perfect everyday boots. I prefer platforms or thicker heels and I am doing an investigation to find a good pair since I am very pretentious when it comes to buying shoes. Strange as it may seem to the most of the women, but I hate shopping for shoes. I become nervous and angry in the first shop I enter. :D
Here are some of my ideas for nice booties:
Обикновено предпочитам да ходя на равни обувки, особено, когато излизането ми включва много ходене, но отскоро започнах да нося и повече високи обувки, не само, защото е по-стилно и женствено, но и аз самата се чувствам по-добре. Вярвам, че за да се развива човек, трябва понякога да излича от зоната си на комфорт, да оставя старите си, добре познати навици, и да експериментира с нови неща. И това е вярно за много аспекти в живота. Спомням си, когато за пръв път започнах да обръщам внимание на дрехите си, че всичко, което си купувах, беше черно, защото "черното си отива с всичко и е по- практично". И сега, когато си припомням, се радвам до видя, как съм се развивала и променяла: ярки цветове, червено червило, големи бижута, кожени клинове, токчета... И най- хубавата част е, че ще продължавам да се развивам.
Както и да е, днешният ми пост е за новата ми цел- да си намеря идеалните ежедневни боти. Предпочитам цели платформи или по-дебели токове и правя голямо проучване, за да намеря нещо подходящо, тъй като съм много претенциозна щом стане въпрос за купуване на обувки. Може да се стори странно на повечето жени, но мразя да си търся обувки. Винаги ставам нетърпелива и изнервена още в първия магазин. :D
Ето и някои от идеите ми:



These two pairs are from Isabel Marant. Although they are something that I can't afford you,I love their small heels and decorations on the front- perfect. I will be looking for something similar. / Тези два модела са на Isabel Marant. Въпреки, че не са нещо, което мога да си позволя (все още), много харесвам малкото токче и красивите декорации в предната част.


This pair is also close to my idea. I don't know its brand but I think these shoes will be very comfortable. / Този модел е също близо до представата ми. Не знам от коя марка е, но мисля, че ще бъде много удобен.


And finally, my favourite one. Maybe, I'd prefer a round toe instead of a pointy one but the overall idea of the shoes is somethng I really like. / И накрая, любимият ми модел. Може би, предпочитам обло връхче пред заострено, но цялостната визия на обувката ми харесва много.

Wish me luck with my search. Thank you very much for reading, I wish you a great weekend. :)
Пожелайте ми успех в търсенето, благодаря много за вниманието и ви желая страхотен уикенд. :)

2 коментара :

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget