Steal From Your Man


Happy New Year all! I hope you had a wonderful celebration.
As I enjoy my last days with my family and count the ones until going back to Holland, I decided to take some pictures.
I don't know if I told you before but I love when a woman borrows ideas from a man's wardrobe and turns them into an original piece of clothing. To be able to make a feminine outfit from a man's piece of clothing.. this is what I call a stylish woman. So here I took my brother's coat. Actually, the idea came by accident when my other jacket was wet and I didn't have anything to wear. :D I decided to wear my fluffy vest underneath to keep warm. I think the combination turned out quite well.
I'm also wearing my most favourite knee-high boots. Actually, they're quite messed up from too much wearing but I really like them and can't seem to find similar ones anywhere.
What do you think about the idea of borrowing pieces from a man's wardrobe?I hope you liked my outfit. Let me know what you think. Thank you very much for reading.
P.S I'm sorry for the bad quality of the pictures but my camera just won't work normally.
**
Честита нова година на всички! Надявам се, че сте си прекарали страхотно.
Докато се наслаждавам на последните си дни в България и броя оставащите, докато се прибера в Холандия, реших да направя някои снимки.
Не знам дали съм споделяла преди, но много харесвам, когато жените взимат идеи от мъжкия гардероб и ги превръщат в оригинални дрехи. Да можеш да създадеш женствен тоалет от мъжко облекло.. ето, това наричам стилна жена. Тук взех сакото на брат ми. Всъщност, стигнах до идеята случайно, след като якето ми беше мокро и нямах какво да облека. :D Реших да си сложа пухкавото елече отдолу, за да ми пази топло. Мисля, че комбинацията се получи добре.
Тук съм с най-любимите ми ботуши. Всъщност, са вече в доста окаяно състояние от многото носене, но много ги харесвам, а и не мога да намеря подобни никъде.
Какво мислите за идеята да взимате неща от мъжкият гардероб? Благодаря за вниманието.
П.П Съжалявам за лошото качество на снимките, но фотоапаратът ми отказва да работи нормално.




IFB

0 коментара :

Post a Comment

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget