Sales Time


The first thing I did when I got back in Holland was to go through all of my favourite shops. Maybe because it's Sunday or maybe because there are a lot of sales this month the shops are very crowded. To be honest, this really makes me nervous and I really don't like being pushed from everywhere. However, I saw a lot of beautiful things that are now in the shopping cart in my mind. I also fell in love with a pair of animal print shoes at Zara's but unfortunatelly they were too big for my small feet.
I'm wearing my most comfortable shoes, that I cal "bear paws" and this beautiful burgundy collar that my boyfriend bought me.
Here are some pictures.
**
Първото нещо, което направих, когато се прибрах в Холандия, беше да обиколя всичките си любими магазини. Не знам дали, защото е неделя, или понеже има много разпродажби този месец, но магазините са вечно пренаселени. Честно казано, това много ме дразни, защото не ми харесва постоянно да ме бутат и пререждат. Както и да е, видях много красиви неща, които в момента обмислям да си купя. Също се влюбих в чифт леопардови обувки, но за съжаление бяха много големи за моите малки крачета.
Нося най-удобните си и топли обувки, които наричам "мечи лапи" и прекрасната, тъмночервена яка, която приятелят ми ми подари.






0 коментара :

Post a Comment

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget