The Best Foundation


There is nothing better than going back home and seeing all your beloved people. After not sleeping properly many nights I finally get to fall asleep in my own bed.
However, today I'm writing you about something else- my newest foundation. Since I was in my teen years my skin became a bit problematic and I had many spots. This led to some small scars on my face and ever since I started wearing makeup I've been searching for the perfect product. As I'm very pedantic for the way the base on my face is I can spend hours putting make up.

When I was still in Holland I decided to go into a MAC store and ask the makeup artists there to recommend me something. The girl chose a product for me and did my face. I can tell you ever since I bought this foundation I love the way my face looks. Firstly, it is easily layered, so I can cover my issues as much as I want. Secondly, it covers very well and makes my skin flawless. And, finally, it is longlasting and can stay on my face for the whole day. I am seriously thinking about buying other products as eye concealer and red lipstick from there as the quality is great.
Let me know if you have experience with MAC products and your opinion for them.
**

Няма нищо по-хубаво от това да се прибереш вкъщи и да видиш всичките си близки. След като не успях да спя нормално много нощи, най- накрая успях да се наспя в моето си легло.
Но днес пиша за нещо различно- новият ми фон дьо тен. Откакто съм в пубертета кожата ми стана малко проблемна и имах много пъпчици и черни точки, което доведе до малки белези по лицето ми. Откакто започнах да нося грим търся перфектния продукт. Много съм педантична, когато става въпрос за лицето ми и начина, по който е нанесен гримът ми, така че мога да прекарам часове, нанасяйки фон дьо тен.

Докато още бях в Холандия, реших да отида в магазин на MAC и да помоля гримьорите там да ми помогнат да си избера добър продукт за лице. След като едно от момичетата ме гримира и си купих фон дьо тена, съм влюбена в начина, по който изглежда лицето ми. Първо, този фон дьо тен може лесно да се напластява, което значи, че мога да покривам недостатъците си колкото искам. Второ, покрива много добре и прави кожата ми безупречна. И трето, издържа много дълго. Сериозно се замислям да си купя други неща като коректор за очи и червило от MAC защото качеството им е страхотно.




2 коментара :

Thank you all for visiting my blog and commenting. I read and appreciate each one of your comments as they motivate me and give sense to what I'm doing./ Благодаря на всички за това, че посещават блога ми и отделят време да коментират. Чета и ценя всеки един коментар, защото това ме мотивира и придава смисъл на всичко, което правя.

 

Google+ Followers

Bloglovin

Follow on Bloglovin
There was an error in this gadget